Ewa Chodakowska,

Było...

06:32 HappyGoLucky 0 Comments

... cudownie :D


Spodziewałam się, że będzie znacznie trudniej a tymczasem moje ciało zareagowało cudownie i okazało się, że jestem nadal znacznie bardziej rozciągnięta, niż myślałam :)


Po wyjściu z jogi cudowne jest to, że ciało rusza się zupełnie inaczej, czuję się jak kocica, taka jestem porozciągana i ponastawiana a ciało jest fajnie zwarte i zbite. Uwielbiam to uczucie :D


Także dzisiejszy poranek upłynie mi w ten sam sposób, już nie mogę się doczekać :D



W ramach wyrabiania w sobie poczucia, że jestem prawdziwą fitnesską ;D wróciłam wczoraj do domu z Shape z płytą Total fitness Ewy Chodakowskiej i z wydaniem Women's Health,
Próbowałyście tych ćwiczeń?


Bo o ile sam Shape zamienia się sukcesywnie wg mnie w jeden wielki product placement, to o płycie słyszałam dobre opinie :)
Dam znać, jak przetestuję :D

You Might Also Like

0 komentarze: