brzuch,

FitnessBlender vol. 3 - HIIT + tabata

14:19 HappyGoLucky 1 Comments

45 Minute HIIT & Total body Toning Tabata Workout - High Intensity Interval Training Workout




Zmęczona dawaniem wycisku moim nogom i pośladkom, postawiłam dzisiaj na coś bardziej dynamicznego :)



Jak widać, trening składa się z trzech części, rozgrzewki, właściwej części treningu oraz rozciągania. Uważam to za ogromny plus treningu, bardzo lubię, kiedy wszystko znajduje się w jednym miejscu i film nie zaczyna się od informacji, żeby samemu rozgrzać się przed a porozciągać po.

Tym razem setów tabaty jest aż 8, czyli można się naprawdę zmęczyć :) Ćwiczenia angażują całe ciało, część z nich prezentowana jest z obciążeniem. Ja zamiast dumbbell używałam 5-kg sztangielki, przy wykrokach hantli po 2 kg., dorzuciłam je też do głębokich przysiadów w ostatniej serii (trzymałam hantle na biodrach).

Po ostatniej tabacie spodziewałam się, że poskaczę i się zmęczę ale bez rzeźni ;)
Kolejny raz się myliłam. Tym razem każda tabata jest klasyczna, tj. opiera się tylko i wyłącznie na jednym ćwiczeniu, powtarzanym w 8 seriach po 20 sekund. I wierzcie mi, to jest BARDZO dużo, zwłaszcza przy ciężkich ćwiczeniach typu plank czy pompki (nawet damskie).

Pot lał się ze mnie strumieniami ale zacisnęłam zęby i dałam z siebie wszystko od początku do końca :)
Uczucie po - nie do opisania :D

Dodatkowe plusy:

  • licznik czasu - bardzo go lubię;
  • doskonale opisywane ćwiczenia;
  • coś nowego - licznik spalonych kalorii po lewej stronie (ten trening spala ich od ok. 300 do prawie 500!);
  • zajawki nadchodzącego ćwiczenia.




Już się boję dnia, kiedy spróbuję ich prawie godzinnej tabaty :D


You Might Also Like

1 komentarz: