cardio,

FitnessBlender vol. 2 - czyli pozory mylą

13:29 HappyGoLucky 0 Comments

Na dzisiaj wybrałam ten set z ćwiczeniami: 37 Minute Bodyweight Cardio Training + Lower Body Strength - Butt & Thigh Workout



Patrzę - tylko 37 minut, żadnych obciążeń, co drugie ćwiczenie cardio - spodziewałam się niezbyt wymagającego weekendowego relaksu.
No cóż. Myliłam się ;)


Jak widać trening ten składa się z dwóch rund, każda po 6 sekcji. W ramach każdej z nich znajdziemy dwie serie po dwa ćwiczenia - jedno interwałowe cardio i jedno wykorzystujące ciężar ciała. Część cardio wykorzystuje niektóre z ćwiczeń, które nie będą nowością dla fanów Insanity :)

Zestaw teoretycznie koncentruje się na dolnych partiach ciała ale mocno czuję też po nim mięśnie brzucha, więc znajdziemy tu też ćwiczenia ogólnorozwojowe np. planki czy pajace. Ćwiczenia są i tutaj bardzo klarownie objaśniane i przede wszystkim ciekawe, nie miałam wrażenia, że robię to samo co dziesiątki razy wcześniej z innymi trenerami, naprzemienna struktura nie pozwala się nudzić.

Chociaż trening nie wygląda na specjalnie wymagający, zmęczyłam się nim bardziej, niż wczorajszymi 44 minutami tabaty i pot obficie spływał mi z czoła :D 


Podsumowując: znowu polecam :)

You Might Also Like

0 komentarze: